لیفت صورت را با چه روش هایی می توان انجام داد

لیفت صورت

با بهترین روشها برای لیفت صورت آشنا شوید! اگر می خواهید چهره ای شاداب و جوان داشته باشید، باید مراقب پوستتان باشید؛ زیرا داشتن پوستی محکم و کشیده، باعث می شود که صورت شما شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.
لیفتینگ صورت ، یکی از روشهای مناسب برای سفت کردن و جوانسازی پوست است. هم خانمها و هم آقایان می توانند از لیفتینگ پوست برای زیباتر کردن صورتشان استفاده کنند. البته خانمها، در مقایسه با آقایان، بیشتر لیفت صورت را انجام می دهند. یکی از مزایای لیفتینگ صورت، این است که میزان خطوط و چین و چروک روی پوست شما را کمتر می کند و باعث می شود که سن شما کمتر نشان داده شود.

اگر می خواهید چهره ای شاداب و جوان داشته باشید، باید مراقب پوستتان باشید؛ زیرا داشتن پوستی محکم و کشیده، باعث می شود که صورت شما شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.
لیفتینگ صورت ، یکی از روشهای مناسب برای سفت کردن و جوانسازی پوست است. هم خانمها و هم آقایان می توانند از لیفتینگ پوست برای زیباتر کردن صورتشان استفاده کنند. البته خانمها، در مقایسه با آقایان، بیشتر لیفت صورت را انجام می دهند. یکی از مزایای لیفتینگ صورت، این است که میزان خطوط و چین و چروک روی پوست شما را کمتر می کند و باعث می شود که سن شما کمتر نشان داده شود.

لیفت صورت

در این نوشته از سیندرلا بیوتی، می خواهیم شما را با روشهای عالی برای لیفت صورت آشنا کنیم. این روشها، به عمل جراحی نیازی ندارند و شما می توانید با هزینه کم، آنها را انجام دهید و پوستی زیبا و بی نقص داشته باشید.

۴ انتخاب برای لیفت صورت

برای اینکه بدون عمل جراحی، پوست صورت خود را لیفت کنید، باید یکی از ۴ مورد زیر را انتخاب کنید و انجام دهید:

  • پر کردن حجم از دست رفته
  • کشیدن بافتهای عمقی تر
  • بازسازی سطح پوست
  • لیفت صورت در منزل با روشها ماسکهای خانگی

برای انتخاب روش غیرجراحی مناسب برای لیفتینگ پوست صورت خود، بهتر است با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید. روشهای زیر، جزو مهم ترین روشهای لیفت صورت بدون عمل جراحی است:

معرفی انواع روشهای مناسب برای لیفت پوست بدون نیاز به جراحی

بوتاکس :

رایج ترین روش غیرجراحی برای لیفت پوست صورت، بوتاکس است. بوتاکس، نام ژل یا موادی است که داخل عضلات صورت تزریق شده و باعث فلج شدن آن عضله می شود. وقتی عضله، دیگر حرکتی ندارد، در نتیجه شل نمی شود و میزان چین و چروکهای پوستی به حداقل می رسد. از بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک میان ابروها، چروکهای پیشانی، خطوط گوشه چشم و سایر چروکها نظیر چروک پوست گلو استفاده می شود. ۳ تا ۷ روز پس از انجام عمل بوتاکس، نتیجه آن مشاهده خواهد شد. اینطور نیست که با یک بار عمل بوتاکس، پوست شما کاملا سفت و لیفت شود و باید هرازچندگاهی، بوتاکس خود را تکرار کنید. پزشک پوست و مو، به شما مدت زمان لازم برای فاصله میان جلسات را توصیه می کند. معمولا فاصله میان هر جلسه بوتاکس، ۳ تا ۴ ماه است. یادتان باشد که بوتاکس، عوارض خاصی ندارد و تقریبا روشی بی خطر است؛ با این حال ممکن است شاهد نشانه هایی چون قرمزی، حساسیت و ورم در ناحیه تزریق صورت خود باشید. انتخاب پزشک متخصص باتجربه، به شما کمک می کند که عمل بوتاکس را با خطر کمتر و نتیجه بهتر انجام دهید.

لیفت صورت

تزریق چربی برای لیفت صورت :

اگر از جمله افرادی هستید که به تزریق مواد شیمیایی علاقه ای ندارند، می توانید از تزریق چربی برای لیفت صورت و جوانسازی پوستتان استفاده کنید. تزریق چربی، یکی از روشهای پرکاربرد برای لیفت صورت است و باعث حجیم شدن سلولهای پوستی شما و رفع افتادگی پوست می شود. از روش تزریق چربی، برای ترمیم خط لبخند، چروک اطراف دهان، از بین بردن حفره و زخم ناشی از جوش، تورفتگی گونه ها و… استفاده می شود. یکی از مزایای تزریق چربی این است که نتایج آن بلند مدت است و نیازی نیست با فاصله کوتاه آن را مجددا انجام دهید. در روش تزریق چربی برای لیفت صورت ، از چربی های خود بدن برداشته می شود و به قسمتهای موردنظر صورت تزریق خواهد شد. از آنجایی که در این روش، از چربی های خود شخص استفاده می شود، بدن با آمادگی بیشتری آن را می پذیرد.

استفاده از پر کننده های پوستی :

می دانید چرا پوست شما شل شده و دچار چین و چروک و افتادگی می شود؟ شل شدن پوست صورت، به دلیل این است که حجم داخل صورت شما از بین رفته است. در این روش، از پرکننده های پوستی یا فیلرها برای پر کردن خطوط و فضاهای پوست می شود. منظور از فیلرهای پوستی، فیلرهای اسید هیالورونیکی، فیلرهای کلاژنی، فیلرهای نیمه دائمی و فیلرهای دائمی است. در نتیجه پر کردن پوست با این مواد، پوست شما سفت شده و بالا کشیده خواهد شد. نتایج استفاده از پرکننده های پوستی فورا قابل مشاهده است. شما می توانید برای لیفت صورت و به خصوص در قسمتهایی مثل پایین صورت، گونه ها، لبها و اطراف دهان، اطراف چشم و… از فیلرهای پوستی استفاده کنید. عوارض جانبی این روش، بسیار کم است؛ اما باید بعد از مدتی، دوباره تزریق فیلر را انجام دهید. معمولا بعد از ۶ الی ۹ ماه، دوباره نیاز به تزریق فیلرها پیدا می کنید. البته پزشک متخصص باید به شما توصیه کند.

لیفت صورت با لیزر :

در این روش از انرژی لیزر برای لیفت صورت استفاده می شود. در روش لیفت صورت با لیزر، ابتدا یک جراحت کنترل شده در زیر پوست ایجاد می شود که چربی پوست را ذوب می کند و باعث سفت شدن پوست می شود. در روش لیفتینگ به کمک لیزر، پزشک متخصص، ابتدا قسمتهای دچار افتادگی را می تراشد و به آنها شکل می دهد. شما می توانید از این روش برای لیفت صورت در قسمتهای پایینی صورت و گردن، استفاده کنید. نتایج روش لیفت با لیزر، بلندمدت است. گاهی اوقات نیز این روش با دیگر روشهای جوانسازی پوست ترکیب می شود و نتایج بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.

درمانهای نور شدید پالسی (IPL) و اولتراسوند :

از فناوری نور قدرتمند مانند IPL و لیزر اولتراسوند (اولتراپی) برای ترمیم رنگدانه ها، لکه ها، آثار چین و چروک و قرمزی پوست می توان استفاده کرد. این روشها، جزو اقتصادی ترین کارها برای لیفت صورت هستند و احتمال بازگشت کمتری دارند. شما می توانید کل صورت خود را با IPL و لیزر اولتراسوند لیفتینگ کنید. نتیجه این روشها دائمی و بلند مدت است. با انتخاب این روش، پوست شما با ظرافت تمام، زیباتر و جوان تر می شود.

لیفت صورت

لیفت صورت در خانه با کمک ماسک تخم مرغ :

سفیده تخم مرغ برای پوست ما بسیار مفید بوده و پوست ما را سفت می کند. زرده تخم مرغ نیز به طور عمیق پوست ما را تغذیه و از چین و چروک جلوگیری می کند؛ پس اگر به دنبال یک روش طبیعی برای لیفت صورت در خانه هستید، از ماسک تخم مرغ برای سفت شدن و لیفت صورت خود استفاده کنید.

در این نوشته، با روشهای عالی برای لیفت صورت آشنا شدید. از اینکه تا انتهای این نوشته با سیندرلا بیوتی همراه بودید از شما متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *