آیا واقعا صابون زردچوبه برای پوست مؤثر است؟

صابون زردچوبه سیندرلا

صابون زردچوبه سیندرلا یکی از بهترین صابونها موجود در بازار ایران است که در مدت زمان کمی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. ترکیبات این صابون شامل روغنهای گرانبهای گیاهی است که در روغنها خود به تنهایی خواص بسیار عالی روی پوست دارند.

صلبون زردچوبه سیندرلا شامل روغن نارگیل ، روغن زیتون ، روغن کرچک ، روغن بادام ، روغن جوجوبا ، کره شی باتر ، و خود زردچوبه میباشد که به روش زنجیره سرد ساخته میشود. این روغنها در طول ساخت هیچگونه حرارتی نمیبینند و در دمای محیط ترکیب میشوند و به خاطر اینکه هیچ حرارتی نمی بینند خواص اصلی خود را از دست نمیدهند و اثرات واقعی خود را کامل بر روی پوست نشان میدهند.

صابون زردچوبه سیندرلا روشن کننده فوق العاده قوی پوست صورت و بدن میباشد. صابون زردچوبه سیندرلا باعث می شود که چربی اضافه پوست کاهش یابد و چربی پوست به حالت متعادل در بیاید که این چربی زدایی اضافی یکی از عوامل اصلی روشن کنندگی پوست میباشد.

این صابون همچنین باعث جوانسازی پوست میشود و چین و چروک را به مرور کاهش میدهد. روغنهای نابی که در ساخت صابون زردچوبه سیندرلا دخیل هستند عامل اصلی ایجاد کننده این خصوصیات هستند.

صابون زردچوبه سیندرلا از بیماریهای پوستی همچون اگزما و پسوریازیس جلوگیری کرده و همچنین یک آنتی اکسیدان و یک ضد التهاب برای پوست میباشد که دلیل اصلی آن وجو ماده ای ارزشمند به نام کورکومین در ریشه گیاه زردچوبه میباشد.

صابون زردچوبه سیندرلا برای همه ی نواحی بدن استفاده می شود. و برای روشن شدن کل بدن موثر است. تیره شدن زیر بغل و نواحی بیکینی یکی از مشکلاتی است که بیشتر افراد به خاطر آن ناراحت هستن و راههای زیادی را برای روشنتر کردن آن امتحان کرده اند. صابون زردچوبه سیندرلا باعث روشن شدن این نواحی خواهند شد و باعث میشود از تیره تر شدن پوست این نواحی جلوگیری و به مرور صاف و یکدست و سفید شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *