روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان


روغن آرگان چیست و چه خواصی دارد و چه تاثیری بر روی پوست و مو دارد

روغن آرگان که طلای مایع شهرت دارد از دانه درختی به همین نام که در کشور مراکش کشت میشود استخراج می شود.

گران بودن روغن آرگان به خاطر این است که حاوی مقدار بسیار بالایی از ویتامین E و اسیدهای چرب می باشد و به خاطر داشتن همچین موادی باعث شده که روغن آرگان بهترین ماده برای مرطوب کردن ، جوانسازی و تغذیه پوست و مو محسوب شود.

این روغن تاثیرات زیادی برروی مو دارد که از جمله آنها برای موهای خشک نرم کننده عالی می باشد که باعث می شود مو نرم شده و درخشش داشته باشد و رشد مو را سرعت میبخشد و از وز شدن مو جلوگیری میکند. ترمیم کننده موها یی هست که در اثر اطوکشی زیاد ، حرارت و دکلره کردن آسیب دیده اند هست و به وسیله قرار دادن پروتئین بین ساختارهای مو قابلیت درمان موخوره های پایین مو را دارد و همچنین اگر کف سر شما خشک میباشد با استفاده از روغن آرگان باعث میشود که در اکثر اوقات پوست سرتان مرطوب شود بدون آنکه پوستتان را شسته باشید.

روغن آرگان همچنین مرطوب کننده خیلی عالی برای پوست دست و صورت میباشد و برای کسانی که پوستشان خشک هست بهترین ماده برای استفاده میباشد و با این روغن میتوانند همیشه با خشکی پوست خداحافظی کنند. برای کسانی که پوستشان چرب هست نیز مورد استفاده قرار میگیرد و باعث متعادل شدن چربی پوست می شود.

روغن آرگان در ساخت صابون های دست ساز سیندرلا همچون صابون زردچوبه سیندلا نیز استفاده میشود و باعث شده اند که این صابون ها کیفیتی بسیار عالی و ماندگار داشته باشند و باعث نشوند که پوست خشک شود.

روغن آرگان به صورت کاملا علمی با این صابونها ترکیب شده و شما میتوانی با استفاده از این صابونها به صورت روزانه پوستتان را مرطوب نگه دارید و باعث رفع چین و چروک پوستتان شوید و در پوستهایی که مستعد جوش هستند جلوگیری به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *