آیا راهی برای جوانسازی پوست هست؟

جوانسازی پوست و شاداب کردن پوست راه بسیار سخت و دشواری نیست که ما دنبالش نرویم . غذایی که می خوریم و چگونگی رفتار با خودمان و محصولاتی که برای پوستمان استفاده میکنیم می تواند از پیری پوست جلوگیری یا حتی تغییر دهد. بدن شما نیاز به مواد مغذی مناسب برای مبارزه با پیری دارد، و پوست شما استثنا نیست. مواد مغذی به سلولها کمک می کنند تا انرژی بیشتری داشته باشند. غذاهای فرآوری شده، استرس، سموم و رژیم های کم غذایی، پیری را تسریع خواهند کرد و باعث چروکیده شدن سریع پوست خواهند شد. حفاظت از خودتان در مقابل مواد شیمیایی مضر برای شستشوی صورت و بدن، خواب کافی داشتن، آرامش و ورزش کردن مرتب باعث شادابی و درخشش پوست می شود.

جوانسازی پوست چندین راه داره که به اختصار براتون توضیح خواهیم داد؛

۱.نوشیدن آب زیاد

کم شدن آب بدن تاثیر مستقیمی برروی جوانسازی پوست دارد و باعث میشود پوست کم آب و کدر و شل شود که کم کم باعث چروکیدگی پوست شود. پس تا میتوانید آب بخورید.

۲‌. غذاهای دارای مواد آنتی اکسیدان را به برنامه غذاییتان اضافه کنید .

آنتی اکسیدان ها بهترین منابع موجود هستند که باعث می شود بدن شما با کاهش آسیب و التهاب به مبارزه با بیماری ها و پیری بپردازد و باعث جوانسازی پوست شود. التهاب یکی از دلایل اصلی تشکیل چین و چروک است. برخی از بهترین منابع آنتی اکسیدان ها عبارتند از:

بلوبری

انار

اسفناج

تمشک

آجیل

دانه

انگور بنفش

شکلات تیره (محتوای کاکائو ۷۰٪ یا بالاتر)

چای سبز ارگانیک

۳. جوانسازی پوست با خوردن مواد غذایی ارگانیک

۴. کمتر در معرض نور آفتاب باشید و سعی کنید همیشه ضد آفتاب استفاده کنید.جوانسازی پوست را متوقف میکند.

۵.استفاده از شوینده های ارگانیک برای پوست بدن و صورت و مو

پوست انسان تمام موادی را که به پوست خود میزنید را جذب میکند. اگر این مواد شیمیایی باشند در کوتاه مدت باعث چروکیدگی و خشکی پوست خواهند شد و از جوانسازی پوست جلوگیری می کنند. شوینده های ارگانیکی که در ایران تولید میشوند محصولات بسیار عالی برای استفاده روزانه برای پوست هستند که باعث جوانسازی پوست می شوند. یکی از این محصولات ارگانیک ، صابونهای ارگانیک سیندرلا هستند که دارای مجوز وزارت بهداشت و سازمان استاندارد ملی است و کاملا طبیعی و گیاهی هست و میتوانید با اطمینان کامل از این محصولات استفاده کرده و از پیری پوست جلوگیری میکنند. یکی از صابونهایی که مانع از پیری پوست میشود صابون آلوئه ورا سیندرلا است. جوانسازی پوست خود را با این محصولات شگفت انگیز تجربه کنید.

۶. از ویتامین C استفاده کنید و سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که در آن از ویتامین C استفاده شده است. محصولات ارگانیک سیندرلا دارای این ویتامین میباشند و پوست را جوان میکند.

۷. خواب کافی داشته باشید و مطمئن شوید که ۸ ساعت شب ها میخوابید.جوانسازی پوست را تسریع میبخشد.

۸.ورزش

گردش خون اکسیژن و مواد مغذی را افزایش می دهد و سموم را از طریق عرق آزاد می کند، که منجر به ایجاد پوستی شفاف تر و نرم تر می شود. یادتان باشد لبخند بزنید. این بهترین تمرین برای صورت شماست که جوانسازی پوست صورت گیرد. جوانسازی پوست را پس اگر میخواهید مرتب ورزش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *