برتری صابونهای ارگانیک سیندرلا نسبت به صابونهای شیمیایی

صابونهای ارگانیک سیندرلا

صابونهای ارگانیک سیندرلا را بهتر بشناسیم:

امروزه در بسیاری از سایتها و محافل عمومی و حتی از زبان متخصصان پوست و کارشناسان این زمینه میشنویم که از صابون برای شستشو استفاده نکنیم. اگر دلیل این کاررا از آنها بپرسیم به جوابهای گوناگونی خواهیم رسید.

 

اولین پاسخی و منطقی ترین پاسخی که از آنها میشنوییم این است که صابون پوست راخشک میکند. باید به استحظار برسانیم که این پاسخ کاملا درست هست .صابون پوست را خشک میکند و این به خاطر این است که در صابونهای صنعتی از روغنهای گیاهی و با ارزش برای پوست استفاده نمیشود. روغنهایی همچون نارگیل، زیتون، بادام، کرچک، گلیسیرین وسایر روغنهایی که مرطوب کننده، نرم کننده و حیاتی برای سالم نگه داشتن پوست هستند را در ساخت صابونها حذف کرده اند و جایگزین آنها از مواد شیمیایی و صنعتی استفاده میکنند. این مواد شیمیایی به علت ارزانتر تمام شدن آنها و حس نرم کنندگیکوتاه مدتشان ، باعث شده که تولید کنندگان زیادی را به سمت استفاده از آنها سوق دهد.

روغنهایی که در ساخت صابونهای ارگانیک سیندرلا استفاده میشود شامل نارگیل، زیتون ، کرچک ، بادام ، کره شی باتر ، کره کاکائو ، کالاندولا ، جوجوبا، سیاه دانه ، آرگان ، زردچوبه و یک سری روغنهای تخصصی است که این عصاره ها باعث جوانسازی پوست و مرطوب نگه داشتن پوست میشوند که باعث میشند از چین و چروک و پیری زود رس پوست جلوگیری شود.

صابونهای ارگانیک سیندرلا با صرف وقت بسیار زیاد و در محیطی کاملا بهداشتی ساخته می شود.صابونهای ارگانیک سیندرلاصددرصد طبیعی و گیاهی هستند و ازعصاره های گیاهان با ارزش ساخته میشوند و از هیچ گونه رنگ و اسانس و مواد نگدارنده و شیمیایی مضرر در ساخت این صابونها استفاده نمی شوند. طول دوره تولید صابونهای ارگانیک سیندرلا از مرحله ساخت تا مرحله استفاده سه ماه طول میکشد.

صابون ارگانیک سیندرلا این تضمین را می دهد که در اثر استفاده مداوم از این محصول پوستی شاداب ، جوان ، مرطوب و با طراوت و فاقد هرگونه جوش لک و کک مک را به شما هدیه و برای همیشه با چین و چروک خدا حافظی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *