کنترل بیماری بسوریازیس به وسیله صابون زردچوبه


کنترل بیماری پسوریازیس به وسیله صابون زردچوبه سیندرلا
بیماری پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی است که با التهاب و خارش پوست ظاهر شده و موجب ایجاد اختلالات خطرناک دیگری در بدن می شود.

بیماری پسوریازیس، یک بیماری شایع پوستی است که، چرخه زندگی سلول‌های پوستی را بهم می‌زند.بیماری پسوریازیس با افزایش سرعت ساخت سلول بر سطح پوست ، باعث بوجود آمدن تکه های نقره ای رنگ وضخیم همراه با خارش، خشک و یا تکه های فلس مانند قرمز که گاهی اوقات دردناک هم هستند، می‌شود.

زردچوبه به عنوان ماده ای ارزشمند برای کمک به درمان پسوریازیس شناخته شده است. به همین جهت صابون زردچوبه سیندرلا به علت خواص شگفت انگیز زردچوبه ای که در آن بکار رفته است برای پوست بسیار مفید و ارزشمند است. در این مطلب به فواید صابون زردچوبه سیندرلا برای بیماری پسوریازیس می پردازیم.

صابون زردچوبه سیندرلا چیست؟
این صابون از ترکیب روغنهای گیاهی و با عصاره های خود گیاهان و خود زردچوبه ساخته میشود که به روش زنجیره سرد و به دور از هرگونه حرارت ، رنگ و مواد شیمیایی مضرر ساخته میشود. این صابون ۳ ماه نگهداری میشود تا PH آن متعادل شود و ضرری به پوست نرساند.این صابون صددرصد گیاهی و طبیعی و دست ساز می باشد و دارای مجوز سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد ملی میباشد که خود نشانه ی مرغوبیت کالا میباشد.

مواردی که صابون زردچوبه سیندرلا بر آنها اثر میگذارد عبارتند از

کمک به درمان آکنه

کمک به درمان بیماری پسوریازیس

کمک به درمان سرطان پوست

کمک به بهبود زخم صورت

کمک به درمان جوش های سر سیاه

کمک به درمان دیگر مشکلات پوستی (التهاب، قرمزی و انواع جوش)

در این مقاله در مورد خواص صابون زردچوبه سیندرلا برروی بیماری پسوریازیس می پردازیم.

بیماری پسوریازیس یکی از اختلالات پوستی می باشد بدین صورت که سیستم ایمنی بدن اختلالاتی در سطح پوست ایجاد می کند. پسوریازیس موجب ایجاد ضایعاتی با رنگ سفید بر روی پوست می شود. در این بیماری سیستم ایمنی بدن سلول های داخلی پوست را به سطح پوست می رسانند.
استفاده از صابون زردچوبه سیندرلا می تواند موجب کاهش التهاب پوستی شود و همین عمل باعث درمان بیماری پسوریازیس شود. از خواص زردچوبه داشتن آنتی اکسیدان و کنترل سلول های پوستی ملتهب می باشد. بنابراین اگر مبتلا به پسوریازیس هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از صابون زردچوبه سیندرلا می باشد.

زردچوبه برای درمان بیماری پسوریازیس بسیار مفید میباشد. چون در زردچوبه ترکیبی به نام کورکومین موجود میباشد که عاملی ضد التهاب است که می‌تواند علائم پسوریازیس مانند خارش، قرمزی، درد و التهاب را کاهش بدهد. کورکومین می‌تواند بیان ژن را تغییر بدهد که در نتیجه در مبارزه با بیماری‌های پوستی و بیماری های خود ایمنی پوستی موثر است.
زردچوبه به تازگی به عنوان درمان موضعی جایگزین برای پسوریازیس یا صدفک شناخته شده است.مطالعه‌ی دیگری نیز گزارش کرده است که گیاهان طبی مانند زردچوبه می‌تواند به درمان و پیشگیری پسوریازیس لکه‌ای کمک کند. عصاره‌ی زردچوبه می‌تواند سطوح بالای سیتوکین‌ها را که برانگیزاننده‌ی التهاب سلولی هستند را میتوانند کاهش بدهد.
فراورده های گیاهی سیندرلا با روشهای علمی به وسیله ترکیب کردن روغنهای گیاهی ناب و عصاره های گیاهان شروع به تولید صابون زردچوبه کرده که میتواند در کوتاه مدت اثرات چشمگیری برروی پوست بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *