صابون گیاهی سیندرلا

صابون گیاهی سیندرلا

صابون گیاهی سیندرلا یکی از بهترین صابونهای روز ایران است که با مواد کاملا طبیعی و بهداشتی و زیر نظر متخصصان صاحب نظر با بهترین و دقیق ترین روشهای علمی و طب گیاهی تولید شده است و توانسته است در مدت زمان اندک طرفداران زیادی را پیدا کند و رضایتمندی اکثر افراد را بدست آورد.

صابون گیاهی سیندرلا رقیبی کاملا جدی برای سایر صابونها و پن ها و ژل های شستشوی صورت  و بدن اروپایی گران قیمت میباشد که به خاطر کیفیت بالای آن و جوابدهی بسیار سریع آن برای مشکلات پوستی و از همه مهمتر خواص شگفت انگیز آن برروی جوانسازی پوست امید است که به زودی نقشی مهم در راستای حل مشکلات پوستی برداشته و افراد بیشتری را بر استفاده از صابون گیاهی سیندرلا به جای صابونهای خارجی گران قیمت  وشیمیایی سوق داده و به تدریج این محصول شگفت انگیز به سایر کشورهای همسایه و اروپایی صادر گردد.

صابون گیاهی سیندرلا در محیطی کاملا بهداشتی و با وقت و دقت بسیار زیاد و طول دوره سه ماهه از زمان ساخت تا بسته بندی محصول تولید میشود.

انواع مختلف صابون گیاهی سیندرلا که شامل نه نوع صابون با خواص گوناکون برای انواع پوستهای مختلف است وجود دارند که شامل صابون زردچوبه ، صابون قهوه ،صابون گل سرخ خاک رس ، صابون سفیداب ، صابون زغال فعال لوندر ، صابون لیموگلیسیرین ، صابون عسل ، صابون آلوئه ورا و صابون اسطوخودوس میباشند.

هر کدام از صابون گیاهی سیندرلا خواص جداگانه ای داشته و برای انواع پوستهای مختلف خواص گوناگونی را ایجاد میکنند

کاربرد صابون گیاهی سیندرلا برای انواع جوش مانند جوشهای سرسیاه جوشهای زیر پوستی و سایر جوشها و همچنین برای کاهش التهابات پوستی ، قرمزی پوست ، رفع خشکی پوست و همچنین بستن منافذ باز پوستی و صاف و یکدست کردن پوست و همچنین بیماریهای پوستی همچون اگزما و پسوریازیس نقش کلیدی ایفا کردهو در کوتاهترین زمان ممکن اثر خود را نشان میدهد.

ادامه مطلب….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *